找回密码
 立即注册
搜索
楼主: 搬砖道人

轮组中置电机 可调两用车架 HOPMOD

[复制链接]

24万

主题

442万

回帖

323

金币

版主

注册时间:2021-3-11

在线时间:9 小时

发表于 2017-2-10 12:43:04 | 显示全部楼层

使用道具 举报

24万

主题

442万

回帖

323

金币

版主

注册时间:2021-3-11

在线时间:9 小时

发表于 2017-2-10 12:46:30 | 显示全部楼层
http://trisled.com.au/the-side-step/


[size=0.7901234568em]BACK TO BLOG
[size=1.125em]This could possibly be the most accessible way to cycle ever created! Trisled’s chief designer Ben Goodall was approached with an interesting request: “build me a trike I don’t have to sit too far down into and don’t have to lift my leg over a bar”. Given that the client has four metal joints in her legs this seemed like a reasonable request to Ben.  This prototype is what he came up with in response.  Nicknamed the ‘Sidestep’ we feel this concept has enormous potential for both rehabilitation elderly riders to experience the freedom of cycling. If you feel this idea could help you please contact us.
[size=1.125em]

[size=1.125em]

[size=1.125em]









使用道具 举报

24万

主题

442万

回帖

323

金币

版主

注册时间:2021-3-11

在线时间:9 小时

发表于 2017-2-10 12:51:31 | 显示全部楼层
http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?t=3124







Tässä yksityiskohtia vielä hiukan keskeneräisestä pyörästä. Kuva on linkki, josta löytyy lisää yksityiskohtakuvia.

Esi-isä

Vasen takapyörä tyhjänä 8 kg kuormalla 69.1 kg = 52%
Oikea takapyörä tyhjänä 3,4 kg kuormalla 41,1 kg= 31%
Oikea etupyörä tyhjänä 6,7 kg kuormalla 21,1 kg= 16%
Yhteensä pyörä tyhjänä 18,1 kg kuormalla 131,3 kg=100%

Isoveli

Yksityiskohtia lisää kuvan linkistä.

使用道具 举报

24万

主题

442万

回帖

323

金币

版主

注册时间:2021-3-11

在线时间:9 小时

发表于 2017-2-10 12:55:23 | 显示全部楼层

使用道具 举报

24万

主题

442万

回帖

323

金币

版主

注册时间:2021-3-11

在线时间:9 小时

发表于 2017-2-10 13:01:22 | 显示全部楼层
http://www.nojapyorafoorumi.fi/v ... &hilit=2t3&start=30












Säädin raidetankoa pidemmäksi, lopulta kaikenkaikkiaan seitsemän kierrosta. Vetely oikealle lakkasi ja renkaan maakosketuksesta kuuluvasta äänestä poistui natiseva soundi. Olikin ehtinyt hangata kulutuspintaa melkoisesti.


Raidetangon ja siis aurauksen säätö on todella helppo tehdä nousematta istuimelta. Onnistuisi varmaan pysähtymättäkin, mutten uskaltanut kokeilla.
Takapyörää kääntävän varren pallonivel oli mennyt joskus aiemmin jo rikki ja se korjattiin kumilenkillä. Ottamalla tuo kumilenkki irti nousee kuppi pois pallon päältä ja vartta pääsee pyörittämään M6 kierteellään 1 mm per kierros. Sitten vain kuppi takaisin pallon päälle ja kumilenkki takaisin ja tielle.




Kun auraus on lähellä oikeaa, voi pyörän kulkulinjaa trimmata kallistamalla ohjausvipua sivuttain. Sivuliike muuttaa vinojen kulmien takia enemmän eteen lähtevän varren ulottumaa, joten vaikuttava kokonaispituus muuttuu tuolla keinoin pari milliä.




Aluksi oli vaikea hahmottaa, miksi tuollaisessa geometriassa voi yleensä edes olla aurausta, mutta tilanteen hahmotuttua se on itsestään selvää. Kun oikeanpuoleiset pyörät säädetään menemään samaa linjaa, voi vetävä pyörä olla tästä poikkeavan suuntaisella linjalla. Jos vetävän pyörän linja auraa, ahdistaa se keskeltä työntäen runkoa oikealle, joka tuntuu ohjauskahvassa vetelynä oikealle. Jos vetävä pyörä harittaa, vetelee ohjaus vasemmalle.


使用道具 举报

24万

主题

442万

回帖

323

金币

版主

注册时间:2021-3-11

在线时间:9 小时

发表于 2017-2-10 13:05:47 | 显示全部楼层

使用道具 举报

24万

主题

442万

回帖

323

金币

版主

注册时间:2021-3-11

在线时间:9 小时

发表于 2017-2-10 13:12:51 | 显示全部楼层

使用道具 举报

24万

主题

442万

回帖

323

金币

版主

注册时间:2021-3-11

在线时间:9 小时

发表于 2017-2-10 13:17:19 | 显示全部楼层

使用道具 举报

24万

主题

442万

回帖

323

金币

版主

注册时间:2021-3-11

在线时间:9 小时

发表于 2017-2-10 13:21:05 | 显示全部楼层
本帖最后由 eee 于 2017-2-10 14:04 编辑















http://hochrad.wuk.at/bilder.php?berichte/sattel_fest_2003.php




使用道具 举报

24万

主题

442万

回帖

323

金币

版主

注册时间:2021-3-11

在线时间:9 小时

发表于 2017-2-10 13:22:23 | 显示全部楼层

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

Archiver|手机版|小黑屋|电动车论坛

GMT+8, 2024-10-2 20:32 , Processed in 0.056400 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回复 返回顶部 返回列表